Flanco cere ajutor

     A sosit vremea ca  Flanco Retail ce este al doilea mare retailer de electronice, electrocasnice și IT&C din România, 100% privat sa ceara ajutorul. Acum, cand mai toate vanzarile se fac pe on-line, tot pe on-line cere ajutor, si anume doreste ca blogerii sa sune la departamentul de call center.

     #flanco doreste sa scada timpul de raspuns al operatorilor sai din #suportclientinonstop. Adica, ” își propune să îți răspundă la apel în maxim 40 de secunde și, în același timp, urmărește să reducă permanent timpul de preluare a apelurilor”.

     Zis si facut. Il rog pe al meu sot sa ma filmeze si incep si eu testarea 🙂

Clipul il poti vedea aici

Din momentul apelarii si pana la preluarea apelului de catre operator, au trecut 30 de secunde. Chiar nu am observat momentul cand a raspuns. Inca ma gandeam la cateva produse de pe site-ul Flanco.ro

untitled

Intreb operatoarea de marca tv Zanussi , specificand ca o cunosteam ca fiind producatoare de aspiratoare. Apoi intreb daca sa imi achizitionez un televizor Philips sau Zanussi. Domnisoara imi recomanda marca Philips, dar nu imi dau seama daca are acasa sau doreste sa faca vanzare mai mare.

     Cu alte cuvinte, timpul de preluare al apelului, tonul vocii operatorului si amabilitatea lui, sunt exact ceea ce am avea nevoie la toate departamentele de call center. Bravo #flanco, ai cu adevarat #suportclientinonstop. 

Un gând despre „Flanco cere ajutor

Lasă un răspuns

