Momente frumoase cu unt

     Dupa socul avut ieri cu vecina minune care ma intrebase daca imi dau un copil, am decis sa ma refugiez azi dupa o noapte nedormita in ceva bun. Ceva cu iz de copilarie, perioada a vietii in care grijile nu existau pentru mine. Nu dormisem pentru ca al meu creieras vizualiza cum „stimabila” se prezenta la poarta cu o punga cu bani sau cu cheile de la un Bugati, Ferrari, Burgundi, etc in schimbul la un copilas. Totodata, am acceptat si provocarea celor de la  Kerrygoldunt-sarat-150x150

    Ma asez la masa in sufragerie, alaturi de o cana cu 3 in 1 si ma apuc sa scriu pe o coala alba.

Momente frumoase cu unt 🙂 : cei 8 ani de scoala generala cu „senvisuri” si ceai facute de bunicul, 😛  acel ceva dulce, facut de mama in fiecare sambata ❤ , coaja de paine fierbinte, furata din cuptorul bunicii de la tara, pe care intindeam putin unt din pachetul pus separat pentru musafiri 😀 , mancarea de dimineata din timpul sarcinii 🙂 . Imi aduc aminte si acum vorbele doctorei la ecografie: „Pune-i doamnei RECHEMARE in sistem, ca daca ii pun Ecografie 4D Morfofetala, nu mai mananca nici unt nici margarina si slabesc gemenii in burtica!” 😛

    Dupa ce am revizualizat aceste amintiri, constat ca am terminat cana de 3 in 1 si mi s-a facut si foame sau pofta de unt 😛 .  Pun mana pe telefon si sun sotul sa cumpere un pachet din acela cu putina sare.  vaci-kerry-2-150x150Intre timp, caut pe net despre Kerrygold si aflu  ca foloseste lapte de la vaci libere irlandeze, hranite pana la 11 luni cu iarba, adica in termenul international „grass fed”.  In comparatie cu vacutele noastre care papa doar 7 luni pe an iarba verde, cele irlandeze sunt mai fericite 😛 .

Ajunge si sotul cu pachetul de unt si bonus… o paine fierbinte 😀 . Imi ung repede un colt, nu gandindu-ma sa ma iubeasca soacra, ci dorindu-mi ca si copilasii mei sa aibe momente frumoase cu unt.

Lasă un răspuns

