Casual Friday & Missguided style

     Din 3 discutii, una este sigur despre haine. Ale vedetelor, ale copiilor, ale vecinei ce barfeste toata strada. Ai vazut ce ilic si nadragi are? Spui ca sunt a lu barba-su. In general, mai ales noi, femeile, suntem predispuse la barfa legata de haine.

Am un stil?

     Nu stiu daca am reusit pana la varsta asta sa imi gasesc un stil anume. Imi plac pantalonii pentru ca imi ofera lejeritate si comoditate. Nu mai stau cu grija ca prima adiere de vand imi va expune celulita si chiloteii. Deasemenea, imi plac bluzele negre, o combinatie de Casual-Elegant. Imi place sa ma accesorizez cu rosu la bluza neagra. Fie ca imi iau un colier cu pietre, o clama cu strasuri sau o curea, cu siguranta contrastul va face diferenta.

Casual-Elegant

     Gustul pentru Casual-Elegant a inceput cand lucram in banca. Tinuta office era obligatorie, iar negrul trona , acoperind palele culori ce se iveau ici si colo la o bluzita, rever, manseta. Din 5-6 zile lucratoare, preferata noastra, a angajatilor era vinerea, numita Casual Friday. Atunci, negrul disparea si o varietate de bluzite si camasi cu bulinute, inimioare si gandacei apareau la interval. Cravatele lipseau cu desavarsire, iar sacoul era inlocuit cu geci de piele sau blugi. Era o adevarata prezentare de moda, pentru toate tipurile de aspect fizic. Combinatiile erau atat de interesante, incat nu ai fi spus ca imbracau un Consilier Financiar ce face credite ipotecare de zeci de mii de euro. De atunci, am pastrat acel Casual Fiday in care am neaparat pantofi sau sandale elegante si o pereche de pantaloni.aa

Answear.ro

Recent, am gasit tinute interesante pe site-ul Answearanswear-patrat de la Pepe Jeans si Gino Rossi. Avantajul site-ului este faptul ca aduna la un loc peste 200 de branduri. Ceea ce ma bucura si mai mult, este faptul ca am gasit si Brandul  Missguided, special creat pentru o femeie tanara si  increzatoare.a

aaa

Missguided style

Cum bine stiti, nu este mereu vineri in calendar. Dar, mereu trebuie sa te imbraci, fie ca mergi la serviciu, fie ca te duci in piata. Cel mai adesea, are de suferit stilul unei mamici cel putin in primul an de viata al copilului, copiilor in cazul meu. Situatia este ca si rezolvata daca te aprovizionezi de la brandul Missguided. Este mereu in miscare, lanseaza mereu colectii noi si nu au timp sa se „invecheasca”. Purtate in mixuri, cu influente „de la muzică ♫ la emoții” , efectul este garantat.

Text scris pentru SuperBlog 2016

Poze preluate de pe site-ul answear.ro

 

 

Lasă un răspuns

