Creditul se invata

     Cand auzim cuvantul „credit„, parca ne crispam. Ne gandim la comisioane, dobanda lunara, anuala, DAE… Desi este un produs de care avem nevoie, fie il folosim nesabuit, fie il „apucam” cu doua degetele si ne uitam la el mirati cam jumatate de luna dupa aprobarea lui.

     Pentru o mai buna intelegere a produsului financiar numit generic „Credit”, am facut o serie de intalniri cu 3 categorii de oameni: elevi, studenti cu profil „Financiar-Bancar” si mici intreprinzatori care are avea nevoie de o infuzie de capital. Fiecare categorie a avut un invitat special la intalnire. Pentru o mai buna intelegere, am ales o persoana care sa le vorbeasca cat mai aproape de stilul lor de viata.

     Pentru elevi, am ales autoarea unui blog. Fiind apropiati ca varsta si entuziasm, am spus ca Tulips & Sparkles  va fi usor de urmarit si inteles. Pentru studenti, am adus un reprezentant al site-ului www.prwave.ro. Informatie diversificata, domedii interesante si aspect placut al site-ului. Pentru micii intreprinzatori, am adus direct un Broker financiar ce le va vorbii despre credit pentru întreprinderi mici și mijlocii

     Am ales 3 categorii diferite de public pentru ca sunt reprezentative pentru categoriile de clienti: cei care acum invata informatia si inca mai au timp de aprofundare, cei care intentioneaza sa lucreze in domeniu si cei care au nevoie de avbs-credit1credit pentru capitalul de lucru. Acest proiect a fost pus in aplicare si cu ajutorul AVBS Credit. Produsul bancar prezentat in cele trei intalniri a fost CREDITUL IMM.

     Cel mai adesea, a fost mentionat si termenul de Broker financiar, ce a fost explicat de cate ori a fost nevoie. Cu siguranta cei prezenti au retinut „definitia” generala care spune este un specialist în domeniul financiar-bancar, care oferă servicii GRATUITE de brokeraj bancar. Deasemenea, cele mai bune solutii de finantare, personalizate, concepute astfel incat sa iti satisfaca nevoile financiare, dar care sa nu depaseasca statutul tau economic, sunt obiectivele Brokerului. El se asigura ca alegi si obtii cea mai buna solutie de finantare pentru tine, dar si faptul ca vei putea achita creditul fara ca nivelul tau de trai sa aiba de suferit.

     Creditul IMM prezentat a fost cel pentru Capitalul de Lucru. Elevii nu au prea inteles partea cu posibilitatea utilizarii lui pentru  plata datoriilor catre bugetul de stat. Studentii au retinut cifrele, adica durata de maximum 24 de luni si suma de 15.000 – 25.000 EUR fara garantie sau 100.000 – 150.000 EUR cu garantii imobiliare. Micii intreprinzatori deja isi asterneau pe hartie garanțiile ce le pot folosii: ipoteci, echipamente sau masini pentru garantiile colaterale solide, dar si depozite colaterale sau garantii bancare pentru garantiile cu gradul I de risc.

     Am ales invitatii in functie de stilul de prezentare a inforamatiei. Desi nu se crede in acest moment, elevii sunt cei care pe viitor vor fi cei ce solicita credite sau chiar crediteaza. Daca li se transmite bine o informatie si li se explica pe intelesul lor, creditul nu va mai fi un „bau-bau” financiar sau un rau necesar, cum mai este alintat. Lectiile de educatie financiara isi pot lasa o amprenta pozitiva asupra elevului, care transmite mai departe cu entuziasm familiei cele invatate. Daca din pura intamplare, acel elev face parte dintr-o familie ce detine o mica intreprindere ce are nevoie de credit bancar, informatia este deja transmisa corect familiei, iar aceasta ramane doar sa faca aprofundarea si alegerea produsului potrivit. Suma creditului se stabileste in functie de nevoile si capacitatea de rambursare a clientului.

     Cu alte cuvinte, AVBS Credit poate apela cu incedere la serviciile unui blogger pentru promovarea serviciilor sale. Acesta, bloggerul, foloseste informatia primita de la institutia de creditare si o retransmite mai departe cu stilul lui caracteristic, dar mult mai usor de inteles de catre cei interesati.

      Multi viitori clienti isi cauta dublarea informatiei in online, pe site-uri de stiri, bloguri de profil sau generaliste, unde pot intra mai usor in contact cu cei ce transmit informatia. Pot vedea mesaje de la alti clienti, unde feedback-ul este real. Relatia Brokerul creditează, bloggerul promovează, creditul se invata, functioneaza destul de bine si poate avea rezultate optime. Promovarea se poate completa cu emisiuni ratio-tv, reclame stradale sau mini-cursuri gratuite pe categorii de produs sau tipuri de intreprinderi clasificate in structuri tip CAEN.

Text scris pentru SuperBlog2016

3 gânduri despre „Creditul se invata

    1. daca sti cum sa prezinti ideea te lasa. Atat timp cat nu mergi pe ideea de a vinde ceva acolo pe loc, se pot face lectii altfel. Eu asa merg cu Avon in scoli si universitati. Prezinti o tema generala la fata locului, apoi ceri prezenta cu un numer de telefon si asa ii poti chema la sediu sa le faci un curs detaliat sau introducere in job pentru cei interesati.

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s