Crema de fata cu aloe, gratis

     De cand cu sarcina, corpul meu se comporta diferit. Parca nimic nu il mai multumeste. Cel mai mult m-a deranjat crema de fata. Desi foloseam una laudata si de marca aleasa, parca nu isi facea treaba. Imi simteam tenul strans, deshidratat si suparat. DA, SU-PA-PAT!! Nu era suficient ca imi dadeam silinta sa duc la termen o sarcina cu gemanuti, mai aveam si o fata care era suparata pe mine. .

       Am incercat alte variante de creme cu acid hialuronic, dar nu am fost multumita. „Salvarea” a venit de pe Facebook. Si nu, nu acea salvare cu sirena si echipaj pe ea, ci o alta varianta la problema mea.

     Cand vezi cuvantul”GRATIS” licarind pe ecran, nu esti tentat sa incerci?14907609_10205747120997070_5433985472577539466_n

 Asa am facut si eu. Am lasat mesaj privat celor de la CollaZen si am asteptat sa mi se raspunda. Mi s-a spus ca voi primi o crema de fata cu aloe pentru care voi plati transportul 25 de lei. Cum am platit sume mai mari pe produse ale unor firme mai cunoscute, am spus ca nu am ce pierde.

     Prima data am folosit-o chiar in ziua sosiri, apoi la cateva zile distanta. Sa nu credeti acum ca nu este buna pentru ca am asteptat cateva zile pana la urmatoarea aplicare. De vina sunt bebeii. Am fost atat de ocupata cu ei, incat nici nu stiu daca in acele zile am reusit sa ma spal pe dinti.

     Revenind la crema, produsul este bun. Are un miros placut, relaxant. M-am straduit sa ma dau cu ea zilnic si efectele se vad. Imi simt tenul mai hidratat si parca o idee mai luminat. Pe site-ul lor spun asa :”Crema cu Aloe Vera va ajuta sa luptati impotriva imbatranirii pielii, este ideala pentru pielea matura. De asemenea va protejeaza fata impotriva aparitiei ridurilor fine, datorita continutului sau bogat in antioxidanti, regleaza nivelul de hidratare al pielii, are efect de lifting, creste elasticitatea si ofera fermitate pielii.” Eu spun ca este suficient. O recomand cu mare placere. Este buna si pentru cadou.

Cat de bine ii sta in brad  😛   Pentru comenzi de pe site-ul celor de la CollaZen aveti trasport gratuit la valoare mai mare de 50 de lei. Rezonabil spun eu. transport-gratuit2

Dar va rog sa nu ma credeti pe cuvant. Solicitati si voi crema gratuita si faceti-va propriile pareri.

In cazul in care nu vi se potriveste crema, va rog sa ma anuntati si va caut una pe masura 😛 ..

Un gând despre „Crema de fata cu aloe, gratis

Lasă un răspuns

